Voorlopig nog geen versoepelingen.

Maar “mogelijke versoepelingen” vanaf 11 mei zijn de heropening van binnensportlocaties.

Tot die tijd blijven wij dus buitenlessen aanbieden, mits de weersverwachting dit toelaat.

De tijdsvakken voor de buitenles blijven als volgt:

Train je op donderdag of vrijdag het eerste uur, dan is de training zaterdag van 9.30 uur tot 10.15 uur.

Train je op donderdag of vrijdag het tweede uur, dan is de training zaterdag van 10.30 uur tot 11.15 uur.

Aanmelden is verplicht (voor vrijdagavond 18.00 uur) via buitentraining@judoklubklundert.nl

Kom 5 minuten voor aanvang van de les. (niet eerder)

Kleedruimtes, toilet- en douchevoorzieningen van de accommodatie zijn gesloten. Ga dus thuis nog even naar het toilet.

Publiek bij de training is niet toegestaan.

Kledingvoorschrift: Outdoor sportkleding  (Geen Judopak) + eventueel jas voor na het sporten..

Verzamelen op de parkeerplaats van het activiteitencentrum van de Sovak aan de Niervaartweg 1A, 4791 BM Klundert.

Aikibudo

De aikibudoka’s blijven trainen met de "boken"en "jo". Op deze manier kan de 1,5 meter afstand gewaarborgd worden. Er is geen groepsinstructie, maar individuele begeleiding. De training is van 19.15 tot 20.15 uur op het parkeerterrein naast de Niervaert. Deze leden zullen via de Whatsapp-groep verder geïnformeerd worden.

Senioren judoka's

Omdat judo niet mag voor deze groep, kunnen de judo-senioren bij de Aikibudo-groep aansluiten om mee te doen met deze training.

Let op, aanmelden verplicht via aikibudo@judoklubklundert.nl (voor vrijdagavond 18.00 uur)

Daarnaast dienen de hygiëneregels van het RIVM ten aller tijden gevolgd te worden.

Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.