In de persconferentie van premier Rutte en minister de Jonge van 13 oktober jl. is duidelijk geworden dat landelijk strengere corona maatregelen gaan gelden omdat het aantal besmettingen en ziekenhuisopnames snel toeneemt. De maatregelen zijn erop gericht om de kans op grote drukte en het aantal sociale contactmomenten tussen mensen te beperken.

Deze maatregelen hebben ook invloed op onze vereniging.

Voor iedereen vanaf 18 jaar geldt dat sporten alleen mag op 1,5 meter afstand en alleen individueel of in teamverband met niet meer dan 4 personen. Wedstrijden zijn niet toegestaan.

Aangezien het niet mogelijk is om hier rekening te houden met de verplichte 1,5 meter afstand zullen de lessen voor leden vanaf 18 jaar dus per direct gestopt worden. Dit geldt voor judo en aikibudo.

Deze maatregel geldt minstens 2 weken.

Voor kinderen tot 18 jaar (sporten in teamverband en wedstrijden onderling met teams van eigen club toegestaan) die normaliter bij de "senioren" trainen kunnen op donderdag of vrijdag het 2e uur meedoen met de reguliere judoles.

LET OP!!

*De foyer, kleedkamers en douches van de Niervaert zijn gesloten.

*U kunt uw kind dus alleen brengen en na afloop weer ophalen.

*Kom in je judopak naar de training.

*Volg altijd de regels die in de Niervaert gehanteerd worden.

Wij vertrouwen op uw begrip en medewerking.