Het demissionaire kabinet maakte vrijdag bekend de coronamaatregelen te verscherpen en een avondlockdown in te stellen.

Voor de sport zijn de onderstaande regels van kracht.

Amateursport (wedstrijden en trainingen) is tussen 17.00 en 05.00 uur niet meer toegestaan.

Na 17.00 uur mag er dus niet meer gesport worden op binnen- en buitensportlocaties.

Publiek is in het geheel niet toegestaan, bij zowel amateur- als professionele sportevenementen.

Deze maatregelen gaan in op zondag 28 november om 05.00 uur. Ze gelden in ieder geval tot 19 december 2021. De situatie wordt op dinsdag 14 december 2021 opnieuw beoordeeld.

Dit betekent voor ons als judovereniging dat dit jaar alle lessen komen te vervallen, omdat de laatste les van dit jaar sowieso 19 december zou zijn.

Uiteraard hopen wij dat op donderdag 6 januari alle lessen weer opgestart kunnen worden.