Streekontmoeting in Dongen

Zaterdag 8 februari werd de derde streekontmoeting georganiseerd door Van Gils Sport uit Dongen.
14 judoka’s van JudoKlub Klundert streden in sporthal Noorderpoort voor een podiumplaats. Waar de ene judoka zichzelf oversteeg was het het soms net niet voor een ander. Bij judo zit het verschil tussen winst of verlies soms net in de stand van je voet of een kleine balans verstoring. Vergeleken met de vorige streekontmoeting was er toch al progressie waarneembaar. De judoka’s probeerde meer en meer te vertrouwen op de aangeleerde technieken. Dat dit niet altijd resulteert in een overwinning mag duidelijk zijn, ook de tegenstanders leren deze technieken. Feit is wel dat gebruik van technieken en gezonde vechtlust een goede kombinatie zijn voor meer overwinningen in de toekomst.

Onderstaande resultaten werden er door de JKK judoka’s behaald.

Een mooie 2 e plaats voor Nout Dingemans, Zoë Koorevaar, Teun de Boer en Bart van Zijderveld.
Een fraaie 3 e plaats voor Fleur Strootman, Maartje Troost en Bink Pluijgers
Een 4 e plaats was er voor Jasper Otto, Mace Laurijsse, Fee Verstraten, Dione Tempelaars, Jamari
van der Giessen, Bas Tempelaars en Brent Sebel

Op 7 maart mogen de judoka’s weer proberen een stapje hogerop te komen, judovereniging De Kroeven uit Roosendaal is dan gastheer voor de vierde ontmoeting.

Ben je geïnteresseerd in judo of aikibudo bij JudoKlub Klundert, kom dan gerust eens langs tijdens 1 van de trainingsuren van de club. Voor meer informatie kunt u elders op de website terecht of volg ons op facebook en instagram.