Streekontmoeting Oirschot

Zaterdag16 februari deden 16 judoka’s van JudoKlub Klundert mee aan de derde streekontmoeting  van seizoen 2018/2019 welke gehouden werd bij judoschool Richard uit Oirschot.

Het was voor deze school de eerste keer dat ze een streekontmoeting organiseerde. Na te zijn gewogen stapte de eerste judoka’s de mat op. De judoka’s van JudoKlub Klundert waren in goeden doen en lieten goed judo zien. Niet iedereen kreeg wat hij of zij qua inzet en vertoonde judo eigenlijk verdiende. Het behaalde eindresultaat geeft hier en daar dan ook een vertekend beeld.

Een 1e plaats was er voor Bink Pluijgers, Sylvester Koorevaar, Irfaan Mohabbat en Finn den Hoed.

Een 2e plaats voor Sanne Krijgsman, Bart van Zijderveld, Fee Verstraten, Mace Laurijsse en Jeslin Legierse.

Een 3e plaats voor Teun den Boer, Javensly van As, Lars Alderliesten en Samuël Koorevaar.

Een 4e plaats voor Sahir Mohabbat, Maartje Troost en Brent Sebel.