Podiumplaatsen voor JKK judoka's

Afgelopen zaterdag 16 maart namen 9 judoka’s van JudoKlub Klundert in Raamsdonksveer deel aan de 4e streekontmoeting van seizoen 2023-2024.

In de dojo van judovereniging Nintai werden op 2 matten de wedstrijden gestreden. De judoka’s van JudoKlub Klundert lieten daar zien dat ze goed vooruit gegaan waren. Waar de één beloond werd was het voor de ander misschien net niet de plaats waar hij of zij, ondanks het getoonde spel, hadden willen staan.  De door judoka’s getoonde inzet en gebruikte technieken maakte dat trainster/coach trots was op de groep en heeft er dan ook alle vertrouwen in dat er bij een volgende ontmoeting nog hogere podiumplaatsen mogelijk zijn.

Een welverdiende eerste plaats was er voor Brady van Uden en Dylan Brouwers

Een knappe tweede plaats voor Denisse Meijer Medina, Riley van Uden en Ephron Korteweg.

Een mooie derde plaats was er voor Daniëlla Meijer Medina

Een niet minder bevochten vierde plaats was er voor Fleur Strootman, Wessel van de Langkruis en Vick van Merode

De volgende ontmoeting is op 25 mei bij judo vereniging Makoto Dokokaj.

Wie in de leeftijd van 5 tot …. jaar heeft het in zich om judoka te worden en waagt de stap naar de dojo van JudoKlub Klundert? De deur van onze dojo staat open voor jong en oud, kom gerust eens langs voor een paar proeflessen. Vanaf 14 jaar kunt u ook voor Aikibudo bij ons terecht.