Goede progressie te zien bij JKK judoka's

Afgelopen zaterdag 3 februari namen 10 judoka’s van JudoKlub Klundert deel aan de derde streekontmoeting van seizoen 2023-2024.

Judovereniging De Kroeven uit Roosendaal was de organiserende partij.

In de gymzaal aan de Kersenberg lieten de judoka’s van JudoKlub Klundert zien dat ze goede progressie gemaakt hadden qua techniek en inzet. Helaas, en dat is jammer voor de judoka’s, is deze progressie niet altijd terug te zien in de eindscore.

Een mooie eerste plaats was er voor Brady van Uden, Dylan Brouwers en Riley van Uden.

Een fraaie tweede plaats voor Maartje Troost.

Een knappe derde plaats was er voor Denisse Meijer Medina, Fleur Strootman en Vick van Merode.

Wessel van de Langkruis, Ephron Korteweg en Luca Schellekens vielen net buiten het podium.

De volgende ontmoeting is op 16 maart in Raamsdonksveer.

Wie in de leeftijd van 5 tot …. jaar heeft het in zich om judoka of aikibudoka (vanaf 14jr.) te worden en waagt de stap naar de dojo van JudoKlub Klundert?  De deur van onze dojo staat open voor jong en oud, dus kom gerust eens langs voor een paar proeflessen.

Voor meer info over judo en aikibudo bij JudoKlub Klundert kunt u terecht elders op onze website.