Streekontmoeting Roosendaal

Afgelopen weekend was druk voor een aantal judoka’s van JudoKlub Klundert.
Op zaterdag 7 mei namen 15 judoka’s van JudoKlub Klundert deel aan de vierde streekontmoeting van seizoen 2019-2020.
Judovereniging De Kroeven uit Roosendaal was de organiserende partij.
Waar het er bij de vorige ontmoetingen nog niet echt uitkwam viel zaterdag het muntje wel de goede kant op. De aangeleerde technieken in combinatie met inzet en goed luisteren naar aanwijzingen van de trainers leverde deze keer hogere podiumplaatsen op.
Hierbij overzicht van behaalde resultaten.
Een eerste plaats was er voor Fleur Strootman, Nout Dingemans en Bart van Zijderveld.
Een mooie tweede plaats voor Mace Laurijsse, Teun de Boer en Brent Sebel.
Een fraaie derde plaats was er voor Leroy van Geffen, Fee Verstraten, Zoë Koorevaar, Tim Krijgsman, Jamari van der Giesen, Maartje Troost en Luuk Tuitel.
Een vierde plaats voor Dione Tempelaars en Bas Tempelaars.
Gezien de progressie gingen ook de trainers met een goed gevoel op huis aan.
Wie in de leeftijd van 5 tot …. jaar heeft het in zich om judoka te worden en waagt de stap naar de dojo van JudoKlub Klundert? De deur van onze dojo staat open voor jong en oud, kom gerust eens langs voor een paar proeflessen.