jkk-naar-binnen 2

Het is zover! Er wordt weer meer mogelijk, ook voor jullie.

Het kabinet heeft vandaag besloten om op woensdag 19 mei a.s. de 2e stap in het openingsplan te zetten.

Dit houdt in dat het kabinet een aantal maatregelen wil gaan versoepelen of aanpassen.

Dit betekent dat we vanaf donderdag 20 mei weer binnen op de mat staan. De lestijden blijven gehandhaafd.

Donderdag

1e lesuur  18.00 uur - 19.00 uur.  Leeftijd 5 t/m 10 jaar. (judo)

2e lesuur  19.00 uur - 20.00 uur.  Leeftijd 11 t/m 15 jaar. (judo)

Vrijdag

1e lesuur 17.45 uur - 18.45 uur.  Leeftijd 5 t/m 10 jaar. (judo)

2e lesuur 18.45 uur - 19.45 uur.  Leeftijd 11 t/m 15 jaar. (judo)

3e lesuur 19.45 uur - 21.15 uur.  Vanaf 12 jaar. (aikibudo + judosenioren)

Hieronder hebben we de belangrijkste zaken op een rijtje gezet;

Sporten binnen toegestaan

Locaties voor binnensport mogen weer open. Deze zijn momenteel gesloten. Hieronder vallen ook de sportscholen en binnenzwembaden. Voor de opening geldt een aantal voorwaarden:

• Er mogen maximaal 30 personen per ruimte aanwezig zijn. Dit is exclusief personeel.
  • Reserveren, registratie en gezondheidscheck zijn verplicht.
  • Sporten mag alleen op 1,5 meter afstand van anderen. Dit gebeurt individueel. Of in groepsverband met maximaal 2 personen. Dit is exclusief de instructeur. En geldt niet voor kinderen tot en met 17 jaar.
  • Groepslessen zijn niet toegestaan. Dit geldt niet voor kinderen tot en met 17 jaar.
  • Kleedkamers en douches zijn gesloten, kom dus in je judopak naar de les.
  • Wedstrijden en publiek zijn niet toegestaan. Voor kinderen tot en met 17 jaar zijn wedstrijden wel toegestaan. Maar alleen met teams van de eigen sportclub. Hierbij mag geen publiek aanwezig zijn.
  • Binnen moet iemand een mondkapje dragen. Maar deze mag af tijdens het sporten.
  • Volg ten allen tijden de aanwijzingen in de Niervaert, en van het personeel.
  • Aanmelden verplicht via gniniart.[antispam].@judoklubklundert.nl (alleen voor de judoka's)

Blijf thuis bij klachten van neusverkoudheid of hoesten, keelpijn of koorts. Let op elkaar en zorg voor elkaar.

Want alleen samen zorgen we ervoor dat we binnen kunnen blijven trainen.